Efektīvs interneta mārketings tieši Jums

Ja šobrīd saskaries ar dilemmu, kā popularizēt savu produktu vai iepriekšējie pūliņi nav nesuši labus rezultātus, tad šis raksts ir domāts tieši Tev! Mūsdienās gandrīz visi izmanto internetu un nepieciešamās preces un pakalpojumus meklē tieši tur. Tāpēc – ja Tavs produkts vai pakalpojums vēl nav pamanīts, ļoti iespējams, ka interneta mārketings jāuzlabo.

Arī man interneta mārketings nav svešs. Lai mana bloga raksti tiktu pamanīti, nepieciešams veidot ne vien kvalitatīvu un saistošu saturu, bet parūpēties par to, lai potenciālais lasītājs, ierakstot Google noteiktu atslēgvārdu, atrastu tieši manu rakstu par konkrēto jautājumu. Pastāv dažādas mārketinga viltības, lai izceltos citu blogotāju vidū.

Šajā reizē vēlos palīdzēt visiem tiem, kas meklē efektīvu veidu, kā padarīt savu uzņēmumu redzamāku mūsdienu laikmetā un piesaistīt jaunus klientus. Šodien internets ir nozīmīgākā platforma, kur atstāt savu nospiedumu. Jo cilvēki pie afišu stabiem apstājas retāk kā pie saviem viedtālruņu un datoru ekrāniem.

Par to, kas ir interneta mārketings, pastāstīšu tālāk, kā arī sniegšu piemērus, kādā veidā ar tā palīdzību sasniegt potenciālos pircējus. Protams, mārketinga pakalpojumi ir daudz un dažādi, kā arī to formas atšķiras. Tiesa, tradicionālo mārketingu arvien uzskatāmāk sāk aizvietot interneta mārketings. Tāpēc būtiski, lai tas būtu pārdomāts un labi organizēts.

Līdztekus interneta mārketingam (jeb digitālajam mārketingam) var turpināt klientu piesaisti, izmantojot arī tradicionālā mārketinga formas. Taču digitālais mārketings var būt arī galvenais līdzeklis, kā uzrunāt sabiedrību un darīt zināmas sava produkta vai pakalpojuma priekšrocības.

Sekojot līdzi laikam, jāpielāgojas mūsdienu modernizētajam dzīvesveidam. Uzņēmumam jābūt tur, kur ir klienti, – un klienti šodien ir internetā. Tāpēc būtiski arvien domāt radošāk, nākt klajā ar jaunām idejām un rast jaunas iespējas savu produktu darīt atpazīstamāku.

Efektīvs interneta mārketings var kalpot kā ļoti labs ierocis, ja to māk pareizi izmantot. Arī es vēlos aizsniegt arvien vairāk lasītāju, jo arī bloga rakstīšana, sasniedzot noteiktu auditorijas apmēru, var būt naudas pelnīšanas līdzeklis. Turklāt es esmu atradusi savu nišu – rakstu par savu pieredzi, izmantojot dažādus produktus un pakalpojumus.

Veiksmīgas mārketinga stratēģijas priekšnosacījums

Lai piedāvātu savu produktu, jābūt skaidrai vīzijai par to, kāda ir uzņēmuma darbības sfēra – kādā nozarē iespējams pieteikt sevi kā speciālistu. Piemēram, esmu rakstījusi par esmilukafiju.lv – kafijas entuziastiem, kas pārdod izmeklētus kafijas automātus, par labāko Latvijas autoskolu – Presto. Rakstu, kā veikt labāko izvēli noteiktās dzīves situācijās.

Tā ir mana specialitāte un tajā varu pārliecinoši sevi pozicionēt kā lietpratēju, jo esmu iedziļinājusies noteiktos jautājumos, izmēģinājusi gan esmilukafiju.lv kafijas automātu, gan guvusi pozitīvu pieredzi sadarbībā ar Presto. Tāpat arī citus rakstus veidoju, balstoties savā ikdienas pieredzē, izdarot nozīmīgus lēmumus – par to pēcāk pastāstot blogā.

Būtiski, lai uzņēmums var pozicionēt sevi kā labākos noteiktā darbības jomā. Tas ir galvenais priekšnosacījums, lai pievērstu noteiktas mērķauditorijas uzmanību.

Interneta mārketings: stratēģijas izvēle

Lai arī sevi konkrētā nišā izvirzītu kā labāko, jāpārdomā produkta popularizēšanas iespējas, kā arī jāpārskata, kā tiek veidots uzņēmuma tēls interneta vidē. Tieši ar to nodarbojas interneta mārketings.

Tā kā produkta reklāmas iespējas ir ļoti dažādas, katram produktam nepieciešams piemeklēt savu pieeju. Piemēram, sadarbībā ar digitālā mārketinga ekspertiem var izvēlēties sekojošās stratēģijas:

  • E-pastu mārketings (klients tiek piesaistīts izmantojot e-pastu, tiek nosūtīta vēstule);
  • Sociālais mārketings (produkta vai pakalpojuma reklamēšana sociālajos tīklos, piemēram, Twitter, Facebook u.c.);
  • Web meklētāju mārketings (Search Engine Marketing – SEM);
  • Web meklētāju optimizācija (Search Engine Optimization – SEO);
  • Baneru reklāmas izvietošana konkrētā mājas lapā vai portālā;

Kad piemeklēta pieeja, vieglāk arī izdomāt pārdošanas veidu, kā piesaistīt klientu uzmanību, piemēram, ar:

  • Video reklāmām;
  • Meklētājprogrammu mārketingu;
  • E-pasta vēstuļu izsūtīšanu.

Interneta mārketings: kā izveidot stratēģiju

Kā viena no pamanāmākajām interneta mārketinga aģentūrām Latvijā darbojas Introskip. Digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi var uzticēt ekspertu rokās – kas palīdzēs gan uzlabot mājas lapas dizainu, gan saturu, kā arī rast risinājumus, lai konkrēto lapu Google meklētājā varētu ieraudzīt augstākajās pozīcijās.

Lai aizsniegtu plašāku auditoriju, noteikti vērts sakārtot digitālā mārketinga stratēģiju. Būtiski izveidot uzņēmuma reputāciju, būt aizsniedzamiem sociālajos tīklos, kā arī būt pamanāmiem, kad klients meklē noteiktu preci vai pakalpojumu Google.

Tāpat var izveidot reklāmas, kas parādās Google augšējās pozīcijās par maksu – Google Ads -, lai tādējādi iegūtu atpazīstamību. Iespējams noteiktā periodā izveidot kampaņu – lai klients atvērtu reklāmu, izdarot klikšķi. Pateicoties tam, vēlāk, vērtējot statistikas rezultātus, arī viegli var noteikt, cik efektīva izvērtusies kampaņa.

Pieteikties konsultācijai var arī pie ekspertiem Introskip un izzināt, kāds būtu konkrētajā gadījumā piemērotākais interneta mārketinga stratēģijas risinājums.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *