Sieviešu smaržas par izdevīgām cenām

pricekiller.lv logo

Kā iegādāties smaržas par izdevīgākām cenām? Atskaitot iespēju pie Origo nopirkt kādas viltotas smaržas, kur tās ārpusē nereti izdala kāds apšaubāma izskata pārdevējs, vēlējos atrast drošāku veidu, kā savas iecienītākās smaržas iegūt par zemāku cenu. Vēl, protams, ir lidostas, kurās smaržas var nopirkt bez uzcenojuma.

Bet ne tik bieži man sanāk būt lidostā, kā arī ne vienmēr pie Origo kāds tips piedāvā Chanel uz pusi lētāk kā veikalā. Turklāt šajā gadījumā smaržu izcelsme paliek apšaubāma – gluži zagtām smaržām iesmaržoties negribas, kā arī ļoti iespējams, ka flakonā iepildītas pavisam citas, lētākas smaržas. Kur tad meklēt patiesi oriģinālās, bet par izdevīgāku maksu?

Kā izrādās tas nav nekāds apburtais loks un risinājums ir pavisam vienkāršs un mūsdienīgs. Par to pastāstīšu turpinājumā.

Vai vērts ietaupīt uz smaržām?

Lai arī cik ļoti daži censtos ieskaidrot, ka nauda nav noteicošais un ar to nevar izmērīt laimi, gribot negribot jāatzīst, ka finansiālie līdzekļi nosaka, cik daudz un ko iespējams atļauties no tā, kas ne tikai ir vajadzīgs, bet arī ko ir vēlme iegādāties. Šī iemesla dēļ esmu radusi meklēt izdevīgāko un atbilstošāko risinājumu dažādu preču iegādei par izdevīgākām cenām.

Daudzi teiks, ka ir lietas, uz kurām nav vajadzības taupīt. Jā, to varētu teikt par pirmās nepieciešamības precēm, bet ne par tādiem pirkumiem kā, piemēram, smaržas. Ņemot vērā to, ka sievietes ir lielākās naudas tērētājas un arī smaržu mīļotājas, tad tikai saprotams, ka vislabākos risinājumus, kā apvienot taupīšanu un kārotā iegūšanu, varam atrast tieši mēs.

Iepirkšanās internetā

Kā nesen uzzināju, sieviešu smaržas un citas parfimērijas preces, ko var iegādāties internetā, vienmēr e-veikalos būs pieejamas par zemākām cenām kā parastajos veikalos. Tas, protams, iepriecina daudzus un tik pat daudzi arī izmanto šo izdevību iepirkties lētāk. Arī es esmu pārgājusi uz iepirkšanos tiešsaistē. Jāzina tikai, kuras smaržas gribas iegādāties.

Nevajag baidīties no tā, ka interneta veikali varētu apkrāpt klientus naudas ziņā un pārdot nekvalitatīvu preci. Tie laiki sen ir garām, un pat ja būtu nepieciešamība pēc palīdzības, vienmēr ir iespēja vērsties PTAC, jo šīs instances pārraudzībā ir ne tikai problēmu risināšana starp klientiem un parastajiem pārdevējiem, bet arī interneta veikaliem.

Papildus tam der atcerēties, ka interneta veikalā pasūtīto preci var atgriezt atpakaļ 14 dienu laikā – tas ir garants, kas ļauj iepirkties droši. Ja nu tomēr sanācis kļūdīties smaržu izvēlē, attālinātas iepirkšanās dēļ nebūt nav jāzaudē finansiālie līdzekļi un var pasūtīt atbilstošo smaržu atkārtoti.

Man vienmēr patīk vispirms salīdzināt klātienes cenu ar izmaksām interneta veikalā. Tas ļauj pieņemt vislabāko lēmumu.

Cenas

Dažkārt maldīgi liekas, ka augsta cena nozīmē kvalitāti. Nebūt ne! Augsta preces cena un cena kā tāda veidojas no dažādiem faktoriem:

  • Ražotāja ieteicamā cena precei veikalos – jebkurš ražotājs savai precei, neatkarīgi no tā vai tas ir smaržu flakons vai baltmaizes kukulis, nosaka optimālo cenu amplitūdu, kādā vislabāk pārdot savu preci;
  • Zīmola vārds – jā, maksājam arī par to. Izsmalcināta zīmola apģērbs vai sieviešu smaržas savā cenā iekļaus arī skaļo nosaukumu;
  • Veikala uzcenojums – tā ir naudas summa, kas tiek piemērota katrai precei, lai veikals gūtu peļņu no pārdošanas un spētu nosegt visus nepieciešamos izdevumus.

Smaržas par izdevīgāku cenu var atrast, piemēram, interneta veikalā šeit.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *